Urząd Skarbowy jest odpowiedzialny za szeroki zakres funkcji, które obejmują zbieranie, inwestowanie i wypłacanie funduszy hrabstwa. Urząd Skarbowy przygotowuje również roczny audyt finansowy Hrabstwa. Urząd Skarbowy ściśle współpracuje z Biurem Finansowym, aby osiągnąć doskonałość w sprawozdawczości finansowej dla samorządów lokalnych. Dowiedz się więcej o Urzędzie Skarbowym, przechodząc do jednego z poniższych linków.
Stan
Jeśli pracujesz w więcej niż jednym stanie, możesz być zobowiązany do składania podatków stanowych w każdym z nich. W zależności od sytuacji, w niektórych stanach możesz być również zobowiązany do składania podatków federalnych. W takich sytuacjach musisz ustalić, który urząd skarbowy będzie odpowiedzialny za Twoje rozliczenie stanowe. Jeśli nie masz pewności, możesz odwiedzić stronę internetową urzędu skarbowego w każdym stanie, w którym mieszkasz lub pracujesz, aby uzyskać więcej informacji. Ponadto sprawdź, czy dany stan ma wzajemność z innymi stanami. Możesz również sprawdzić, czy kwalifikujesz się do uzyskania zwrotnych kredytów, które pomogą Ci zmniejszyć wysokość podatków. Kredyty te mogą być cenne dla osób, które pracują w wielu stanach. Upewnij się, że używasz właściwego formularza i wypełniasz wszystkie wymagane pola.
County
Przy sporządzaniu zeznania podatkowego ważne jest, abyś upewnił się, że podany jest właściwy urząd podatkowy. Dzięki temu rachunek za podatek zostanie wysłany na właściwy adres. Jeśli nie jesteś pewien, gdzie znajduje się właściwy urząd podatkowy, skontaktuj się z lokalnym okręgiem szacunkowym. Rzeczoznawca majątkowy w Twoim okręgu jest odpowiedzialny za ustalenie wartości Twojej nieruchomości na początku każdego roku. Dokonuje on przeglądu i stosuje zwolnienia, ograniczenia oceny oraz klasyfikacje, które mogą zmniejszyć wartość podatkową Twojej nieruchomości. Jest to ważna rola w określeniu odpowiedniej stawki podatkowej.
Urząd podatkowy zbiera również płatności, sprzedaje zaległe podatki oraz odpowiada na pytania dotyczące opcji płatności i odroczeń. Biura te zajmują się również zwrotem nadpłaconych podatków. Asesor podatkowy hrabstwa (tax assessor-collector) rozdziela podatki od nieruchomości do hrabstwa i wszystkich jednostek podatkowych, które pobierają podatki od nieruchomości.